Tuesday 22 January 2013

My Testimoni

Asyik testimoni orang sajakan. Today saya kongsi testimoni saya sendiri.....ehem..ehem...betul tiun suara dulu......

Sewaktu mengandungkan anak sulung pada tahun 2003, muka saya mula ditumbuhi jerawat yang silih berganti. Parutnya kekal sehingga sekarang. Jenuh mencuba pelbagai produk. Yang sapu dan yang makan. Rimas tengok parut ni. Geram sangat-sangat. Lastly pakai foundation kasi tebal beberapa inci baru ler tak nampak. Mana laratkan nak tempek foundation hari-hari. Tambahan pagi adalah waktu paling sibuk bagi saya sebagai seorang ibu. Berkejar menyiapkan anak-anak ke sekolah. Nak kejar punch kad lagi...Fuhhh..penat tu.

Lepas bersalinkan anak ketiga tahun 2010, badan saya mula naik. Time pantang saja slim. Lepas pantang macam dipam-pam. Kulit muka pula jadi kusam. Sekali pandang udah macam mokcik-mokcik. Serius risau tu. Umur belum pun masuk 40-an, udah rupa macam 50-an. Pening kepala memikirkannya. Mujurlah satu hari, kawan memperkenalkan produk SNE Kapsul dan Beutskin pada saya.

Tak payah fikir panjang, saya terus cuba. Alhamdullilah kulit saya makin berseri dan cerah. Yang berbaju dan bertudung hitam tu adalah gambar terbaru saya sewaktu bercuti di Genting Highland bulan 12 tahun lepas. Nampak sangat perbezaannya kan. Saya akan teruskan ambil SNE produk. Badan sihat dan kecantikan akan terserlah semulajadi.

No comments:

Post a Comment