Tuesday 29 January 2013

Dulu very chubby skang dah comel lote..




Perbandingan antara tahun 2011 dan 2012.......Amacam ?

Hehehe..bersambung dengan cerita testimoni teman yang first hari tu..

Saya pun amik Slimmerz macam adik saya. Cuma saya punya berat tu turun sikit. Yang ketara ialah perubahan bentuk tubuh. Baru sekotak saja makan dah nampak kesan. Jeans yang dah lama tersorok 2 ke 3 tahun dalam almari tu dah muat balik..Hehehe yahooo.....Air memang nak kena minum banyak baru lagi cepat kesannya.

Muka pun dah ketara bezanya. Dulu rasanya pakai flash pun tak laku. Hahaha gambar tentu tetap gelap juga kan. Sekarang macam ada sport light pula depan wajah. Nak kata pakai foundation, saya ni bukan kaki mekap. Pergi kerja pun sekadar pakai bedak anak saja kat muka. Memang itulah kebenarannya. Beutskin menyerikan wajah dari dalam. Memang berbaloi saya mengambil produk ini. 

Lagi satu paling ketara yang saya rasa. Dulu tiap kali bangun tidur mesti badan akan rasa lenguh sana sini. Macam baru lepas buat kerja berat. Lepas jadikan SNE Kapsul amalan tiap hari, bangun pagi saja terus rasa segar. Langsung takde istilah lenguh. Badan pun rasa ringan. Dulu baru 20 tapak melangkah macam rasa berlari 100 meter. Mengah !..Banyak betul perubahan yang saya rasa. Dan saya akan teruskan amalkan produk ini. Disamping sihat, saya boleh cantik lagi......Berbaloi-baloi....!!!



No comments:

Post a Comment