Thursday 7 March 2013

Pn Juridah sekeluarga.

Seronok berjumpa dgn customer yg amik Sne kapsul. Beliau menghidapi diabetis. Badan lemah nak bergerak dan lesu. Luka di kaki besar. Saya berpeluang bertemu kembali dgn Pn. Juridah Abd Rani ketika bercuti di kampung baru-baru ini. Ceria sungguh beliau berkongsi perubahan positif dgn saya. Sekarang dia dapat bergerak kemana dia suka. Tidak lagi hanya berbaring di atas katil atau duduk di kerusi roda. Luka di kakinya kian mengecil. Siap beli sekotak lagi pada hari itu. Dan pagi ini saya telah mengepos 3 kotak SNE utk kegunaan mereka sekeluarga....Rasa bahagia dapat menolong orang yg memerlukan.

Cerita di atas adalah kisah saya berjumpa dengan Pn Juridah pada bulan 11 tahun 2012. Sekarang mereka sekeluarga adalah pelanggan tetap saya tiap-tiap bulan. Tidak miss sekali pun order. Semalam baru sahaja bersembang dengan Mona, anak makcik Juridah. Siap order Beutskin. Gembira mengongsi cerita mereka. Ada masa nanti saya akan datang rumah dan gedegit gambar mereka sekeluarga  Nanti akak akan pos yer barang Mona...Tunggu !!!!!

No comments:

Post a Comment