Thursday 7 March 2013

Oh my pinggang !

Ni pengalaman saya sendiri yer, asyik kongsi orang punya jer..Saya ni dulu kuat sakit pinggang dan tulang belakang. Ini akibat terbuat aksi stunt dalam bilik air sampai terhentak pinggang kena bucu tangga. Masa tu baru Tingkatan 3...Uuiii memang sakit sangat sampai tak terasa tulang belakang saya time tu wujud lagi ker tak...hehehe tapi tak pergi check klinik pun. Boleh plak esoknyer ikut rombongan sekolah ke UUM. Memang tahan ler sakit sepanjang hari. Degil gak aku kecik-kecik dulu yer.

Sekarang usia dah meningkat so mulalah sakit pinggang dan tulang belakang. Kekadang sampai pucat bibir tahan sakit. Paling memuncak sakit tu masa menyambung pelajaran di Politeknik Ungku Omar. Memang acap kali ler kena. Kekadang rasa depress sangat2 sebab tak tahan sakit tu. Memang collapse ler bila sakit. Alhamdullilah masa umur 32 baru kenal dengan produk SNE. Selepas ambil Sne kapsul, belum pernah lagi saya sakit pinggang dan tulang belakang. Beutskin membuat kulit muka saya yang kusam mula sekata warnanya dan makin cerah. Selain tu, saya turut ambil slimmmerz...Hehehe badan montel. Sekarang saya dah boleh pakai balik jeans lama yang dah 2 tahun tak pakai dgn selesa. Suka betul bangun tidur pun dah tak sakit-sakit badan dan rasa lesu. Beza sangat ler sekarang dengan conditon sebelum ambil BE dan SNE...:)

Saya bersama budak yang suka makan Sne Kapsul.....Alhamdullilah kesihatan anak manja saya ni pun bertambah baik. Tak payah lagi nak ber nebulizer tiap2 bulan.
 

No comments:

Post a Comment