Monday 27 May 2013

Gumbiranyer teman....

Baru ada masa nak update dalam blog tentang testimoni customer.Seronok mendengar customer sharing perubahan mereka. Tumpang seronok. Tak sangka SNE membantu meringankan beban dan penyakit mereka. Sama-samalah kita berusaha dan bertawakal kepada Allah agar menyembuhkan sebarang penyakit daripada diri kita.

Testimoni 1  - My friends, Dila.



Pn. Dila  mula didiagnosis mengidap kencing manis sewaktu mengandung anaknya yang keempat. Dia sangka selepas bersalin masalah ini akan selesai. Kebiasaanbyalah bagi ibu-ibu yang mengandung akan berpotensi mengidap kencing manis sepanjang tempoh kehamilan. Namun begitu, kebanyakan kes penyakit terbabit akan hilang sebaik sahaja si ibu melahirkan.

Pn. Dila pun ingat masalahnya selesai sesudah melahirkan anak keempatnya. Sedar tak sedar bulan lepas (Mac 2013) barulah diketahui dia mengidap diabetis. Bacaan gulanya adalah 24. Dia meminta pandangan saya kerana dia tahu ayah saya juga mengidap kencing manis. Saya pun sharing berkenaan SNE yang mana telah banyak membantu ayah saya sihat. Beliau pun mulai mengambil SNE secara tekun.

Alhamdullilah saya bersyukur bila beliau sms memberitahu bacaan  gula turun ke angka 7. Memang dia tidak sangka. Sungguh dia gembira dengan manfaat SNE ini.


No comments:

Post a Comment