Wednesday 12 June 2013

Demi Kesihatan ......

BE+SNE KAPSUL+EXCEL TEA=KEJELITAAN, KECANTIKAN DAN KESIHATAN
SIAPA YANG MEMERLUKAN SNE????ADAKAH ANDA TERGOLONG DALAM LIST DIBAWAH????

1. IBU MENGANDUNG..
ada ibu mengandung yang mengalami keguguran diawal kehamilan kerana keadaan ketidakseimbangan hormon dan rahim yang lemah.Ada pula ibu mengandung yang alami alahan teruk pada 3-4 bulan awal kehamilan..Alahan terjadi kerana kadar toksin yang tinggi.Sebab tu kalau kes alahan teruk,rujuk hospital,rawatan nya masuk air sebab nak ibu mengandung kerap kencing,buang toksin... Masalah ini dapat dibantu dengan pengambilan SNE kerana SNE dapat mengekalkan sistem endokrin yang normal,serta menguatkan dinding rahim ibu mengandung.Malahan penting ibu mengandung mengambil SNE yang membantu pembentukakan sel otak bagi bayi yang dilahirkan.Juga pengambilan SNE semasa kehamilan dapat mengurangkan risiko jaundis baby.

2. BABY
Baby baru dilahirkan terdedah kepada masalah jaundis.jaundis disebabkan banyak toksin dari pemakan ibu disalurkan kepada anak,sehinggakan hati tidak mampu mengawal dan menbuang toksin..SNE mampu untuk membant membuang toksin2 dalam tubuh baby supaya sembuh dari jaundis.

3. KANAK-KANAK
Tempoh kanak-kanak adalah dimana sel2 yang sudah dibentuk sewaktu baby berkembang.Jadi pengambilan SNE membantu pembentukan sel2 yang dapat berfungsi sebaiknya.SNE sangat menbantu sewaktu tumbesaran seorang kanak-kanak. ini kerana pada umur 1-5 tahun kanak-kanak sedang melalui proses pengaktifan sel-sel.
Malahan SNE dapat meningkatkan tahap keimunan kanak-kanak untuk melawan penyakit.

4.pemuda/pemudi-REMAJA
Pada zaman remaja, remaja akan berhadapan dengan pelbagai tekanan dan keadaan yang mempengaruhi emosi mereka.remaja lah yang selalu terdorong untuk bertindak diatas sebab emosi..emosi yang terkawal dapat memberi remaja pegangan yang baik dalam segala tindak tanduk mereka.

5.DEWASA
Orang dewasa dibebani banyak tanggungjawab yang menyebabkan tekanan kepada mereka. Jika dibiarkan tekanan tekanan ini akan menyebabkan komplikasi penyakit seperti darah tinggi, stress, tinggi kandungan gula dan sebagainya..
SNE berkesan untuk mengimbangi neutron otak dalam mendepani tekanan.

6.ORANG TUA
Penuan seseorang manusia adalah disebkan penuaan sel-sel dalam badan. Penuaan manusia bererti penuaan sel2 dalam tuuh manusia.Sel2 yang tua,tidak berfungsi dengan baik,dan tidak lagi menjalankan tugas2 nya yang menyebabkan orang-orant tua nyanyuk,mudah lupa,dan terdedah pelbagai penyakit lain. Jadi pengambilan SNE dapat memperbaiki sel sel, menjadikan sel lebih sihat dan berfungsi dengan lebih baik.

7.ORANG SAKIT
Orang sakit memang sangat memerlukan SNE..Kenapa orang berpenyakit?Banyak sebab kenapa orang sakit..antaranya..penyakit datang disebabkan kegagalan mana2 organ dalam manusia. Contohnya, orang kencing manis disebabkan kegagalan pankreas meghasilkan insulin/insulin yang dihasilkan tidak berfungsi dengan baik untuk mengawal kadar gula dalam darah.
Jadi SNE yang fungsinya memperbaiki sel,membina sel baru,mengaktifkan semula sel akan memperbaiki setiap organ2 manusia supaya berfungsi dengan sepatutnya..tapi itu baru 1 fungsi SNE...

6 FUNGSI SNE YANG ANDA PERLU TAHU...
1-melanjutkan usia
2-menyuburkan dan mencergaskan sel
3-menyelaras dan membaikpulih sel
4-mengandungi kesan anti-bakteria
5-menyeimbangkan sistem badan
6-membersihkan darah dan membantu dalam proses penyahtoksikan

No comments:

Post a Comment